4 důvody, proč používat vizitky i v roce 2020

Žijeme v digitální éře a tištěné dokumenty pozvolna ztrácí význam. Informace ukládáme na cloud, máme vždy po ruce smartphone a večer před spaním zapínáme čtečku, namísto toho, abychom otevřeli knihu. A vizitky? Podobné přežitky už do moderního světa dávno nepatří. Anebo je to trochu jinak? Nenechte se mýlit, navzdory špičkovým technologiím zatím zatím není důvod, proč bychom měli klasické navštívence dávat vale. Naopak jsme našli několik pádných argumentů, proč je mít vždy po ruce. Odborníci ze společnosti Adobe odhadují, že v koši neskončí každá desátá vizitka. Tak proč je tisknout, když jste aktivní na LinkedIn a veškeré kontakty ukládáte do mobilního telefonu? Třeba proto, že ne vždy budete online. A navíc můžete předání pojmout jako jistou ceremonii. Jako v Japonsku, kde mají osobní setkání a správná etiketa naprosto zásadní význam. Kdo chce být úspěšný, mít skvělé vztahy s obchodními partnery a klienty, a tedy vydělávat více, nesmí podcenit ani zdánlivě nepodstatný detail. A nyní slíbené důvody, proč byste měli vizitky rozdávat jako na běžícím páse i v tomto roce.
  1. Vizitka je efektivní nástroj v rámci přímého a osobního prodeje. Nechávejte je volně ležet na libovolném místě, kde se pohybují vaši potenciální klienti.
  2. Vizitka může výrazně ovlivnit první dojem, který po schůzce zanecháte.
  3. Předáním vizitky druhé straně ukazujete, že máte o navázání obchodního vztahu skutečný zájem.
  4. Vizitkou můžete tzv. prolomit ledy. Pokud konverzace vázne, vytáhněte ji.

Na vizitkách se nešetří, ale...

Tiskárna JustPrint upozorňuje, že dobrý dojem zanechá pouze vizitka na úrovni. Nesnažte se proto tlačit na cenu a raději se soustřeďte na elegantní, nápadité provedení v souladu se současnými trendy. Na druhou stranu můžete výrazně ušetřit, necháte-li si vytisknout vizitky online na JustPrint. Čím více kusů objednáte, tím méně zaplatíte.

Publikováno: 05. 01. 2020

Kategorie: Rozšiř si obzory

Autor: Denisa Štumplová