Jak dostat na web více návštěvníků? Zapracujte na SEO!

Vytvořit webovou prezentaci nebo e-shop není těžké. Kdo nemá nestandardní požadavky, může si webovky doslova naklikat prostřednictvím některé z mnoha služeb. Mnohem těžší je zajistit, aby byly vidět. A protože web bez návštěvnosti je jako auto bez motoru, mělo by vás zajímat, jak ji na něj přivést. Možností je víc než dost, ale jen některé jsou skutečně efektivní.

Proč nejste vidět? Web potřebuje doladit a „uzrát“...

Pokud jste projekt spustili teprve nedávno a stále je ještě „čerstvý“, jen těžko se ve organických výsledcích vyhledávání objevíte na dohledatelných pozicích. Vyhledávače váš web sice mohou nakrátko zařadit „dopředu“ (tzv. fresh index efekt), ale zanedlouho se propadnou za konkurenci, která dlouhodobě pracuje na optimalizaci. Naštěstí se nabízí i jiné možnosti – placená reklama (PPC) nebo propagace na sociálních sítích. Na těch můžete stavět v začátcích, a pokud se osvědčí, samozřejmě i později. Kombinace SEO a dalších metod se často vyplácí více než jediná technika. Co se týče SEO, odborníci ze seoconsult.cz upozorňují, že jde o dlouhodobý proces, který se skládá z mnoha dílčích metod. K nejdůležitějším faktorům patří správně zpracovaný obsah webu a budování kvalitních zpětných odkazů.

Globálně, nebo lokálně?

Spousta provozovatelů webových stránek nesprávně vyhodnotí zacílení. V případě optimalizace je vhodné zvážit, zda je lepší lokální optimalizace (např. SEO optimalizace Brno), nebo globální (na celou ČR, případně i na zahraničí). Obojí samozřejmě kombinovat - globální i Brno SEO optimalizace. A přestože je na webu spousta know-how, v praxi je optimalizace stránek komplexní proces a vynikající výsledky jsou podmíněny dlouhodobými zkušenostmi. Spolupráce se špičkovými agenturami jako SEO Consult je proto na místě.

Publikováno: 15. 07. 2019

Kategorie: Rozšiř si obzory

Autor: Denisa Štumplová