5 možných důvodů, proč si neobjednáváte žádnou práci

Modelka

V módním průmyslu může někdy práce stagnovat bez zjevného vysvětlení. Neberte si pokles rezervací osobně, protože může být způsoben něčím, co můžete změnit, nebo jen změnou trendů či ročního období.

Níže uvádíme pět možných důvodů, proč možná nedostáváte žádnou práci, a pět možných řešení, jak je odstranit.

1 Váš vzhled není trendy

Trendy v tomto odvětví přicházejí a odcházejí. Viděli jsme superhubené modelky, modelky s rozbitými zuby, modelky s hustým obočím, modelky s odbarveným obočím, pihovaté modelky, modelky s mimozemským vzhledem a v poslední době i modelky s velmi vypracovanými, vytuněnými a opálenými těly.

NÁPRAVA:

Nezměňujte se tak, abyste odpovídali současnému trendu. Trendy přicházejí a odcházejí a vy se pravděpodobně nakonec opět změníte, abyste udrželi krok s dobou. Místo toho se zaměřte na vytvoření silné individuální image a dobré pověsti. Vydrží to mnohem déle a pomůže vám to získat více práce. Buďte trpěliví, někdy to prostě chvíli trvá. Pokud například všichni najímají blondýnky na letní focení, ale vy jste bruneta, budete muset počkat do zimy, kdy se začnou hledat brunetky. Pak možná začnete mít mnohem více práce!

2 Vaše modelingová agentura vás klientům neprosazuje

Možná budete překvapeni, jak často k tomu dochází. Po několika letech se můžete stát méně viditelnými pro svého rezervačního agenta a být nahrazeni novějšími, nadcházejícími modely - další "velkou věcí". Pokud k tomu dojde, může to znamenat, že vám váš agent nevěnuje dostatek času a úsilí a možná nejste pro klienty prioritou. Nelekejte se! To lze rychle opravit

NÁPRAVA:

Promluvte si se svým agentem Vysvětlete, že máte pocit, že se na vaši propagaci u klientů nevynakládá dostatečné úsilí. Zeptejte se jich, proč nemáte mnoho rezervací. Pravděpodobně vám řeknou, jestli je něco, co byste měli zlepšit, a vy jim můžete dát vědět, že by vás měli začít více propagovat u klientů.

V extrémních případech může být nutné přejít k nové agentuře. Nedoporučuji měnit agenturu, pokud jste se již u své agentury nezeptali, proč nemáte zamluvenou práci. Změna agentury nemusí vždy přinést pozitivní výsledky a v některých případech může dokonce vaší kariéře ještě více uškodit. Před rozhodnutím o změně se VŽDY poraďte se svou mateřskou agenturou!

3 Nejste v dostatečně dobré kondici

Současný trh vyžaduje zdravá, silná a vypracovaná těla (na některých trzích). Pokud se neúčastníte žádné fyzické aktivity, může to znamenat, že neodpovídáte preferovanému tělesnému typu. Možná potřebujete přibrat, zhubnout nebo nabrat svaly!

NÁPRAVA:

Zlepšit svůj zdravotní stav je poměrně snadné, pokud provedete určité změny ve stravování a zvýšíte svou fyzickou aktivitu. Zvažte vstup do posilovny nebo si najměte osobního trenéra. Rychlých výsledků můžete dosáhnout také při běhání nebo pilates.

4 Váš modelbook není dostatečně dobrý

Obrázky ve vašem portfoliu možná neprokazují dostatečnou sílu nebo rozmanitost vašeho vzhledu. Jedná se o běžný problém s jednoduchým řešením.

NÁPRAVA:

Možná budete muset přehodnotit obrázky, které jste si vybrali do svého portfolia, a vybrat nějaké jiné. Pak je přeskupte

Je důležité udržet konzistentní tempo v celé knize.

Pokud nemáte dostatek silných snímků, možná budete muset udělat několik zkušebních snímků nebo editorialů. Nejlepší bude, když požádáte svou agenturu, aby vám nějaké zajistila. Měli byste spolupracovat s vynikajícími kreativci, abyste vytvořili ty správné snímky, které si přejete.

5 Potřebujete novou "image"

Způsob, jakým se prezentujete, nebo prvotní dojem, kterým na zákazníka působíte, nemusí být vhodný pro segment trhu, na který se zaměřujete.

NÁPRAVA:

Poptejte se své agentury, zda vám může poradit, jak se nejlépe obléknout a stylizovat. Některé modely přijímají extrémní opatření, aby se znovu objevily Vím o modelkách, které změnily agenturu, jméno i vzhled a pak se propagovaly jako úplně nová modelka. Pravděpodobně nebudete muset zajít tak daleko; jednoduchá změna stylu nebo účesu může skutečně pomoci osvěžit vaši image.

Publikováno: 06. 02. 2023

Kategorie: Ohákni se

Autor: Denisa Štumplová