Jak budovat vztahy se zákazníky? Používejte CRM systém

Udržet byznys nahoře v silně konkurenčním prostředí není v dnešní době vůbec snadné. Svět se potácí v ekonomické krizi a na světlo se derou problémy, které po mnoho let nerušeně bobtnaly. Přesto se některým firmám daří lépe než ostatním. Alfou a omegou úspěchu bývá budování vztahů se zákazníky. Vracející se klientela je v konečném důsledku mnohem levnější než realizace reklamních kampaní kvůli akvizici nových zákazníků.

Co je CRM a CRM software?

Podnikatelský přístup, který spočívá v zákaznicky orientovaném managementu, se nazývá řízení vztahů se zákazníky, anglicky customer management system neboli CRM. Zjednodušeně jde o strategii, jejíž podstatou je udržování kvalitních vztahů mezi firmou a zákazníky. Realizace CRM spočívá především v používání speciální softwarové platformy zvané CRM systém. Jedná se o komplexní aplikaci, která slouží především jako databáze klientských informací. Soubor benefitů je však mnohem větší – kvalitní CRM systém obvykle slouží i jako platforma pro řízení projektů, nástroj pro tvorbu marketingových kampaní (např. e-mailingové pomocí vizuálního editoru a předpřipravených šablon) a v neposlední řadě silná analytická zbraň. Díky CRM systému ušetříte spoustu času při práci na rutinních úkonech. Sofistikované funkce automatizují úlohy, jejichž vypracování zabírá značnou část pracovní doby. Na několik kliknutí můžete například segmentovat zákazníky a zacílit kampaň na specifickou část klientely. Stejně snadný je reporting a další procesy. https://www.youtube.com/watch?v=7ujdcl-SAY8

CRM systém můžete mít i zdarma

Který z mnoha CRM produktů zvolit? Mezi nejlépe hodnocené patří eWay-CRM. Nabízí široké spektrum funkcí a intuitivní rozhraní postavené na prostředí Outlooku. Vyzkoušet si ho můžete zdarma – ve verzi FREE dokonce na časově neomezenou dobu.

Publikováno: 03. 11. 2021

Kategorie: Nech si poradit

Autor: Denisa Štumplová