4 druhy offline reklamy, které mohou nakopnou i váš byznys

To je pořád jen optimalizace webu, PPC kampaně, propagace na Instagramu – a na „starou dobrou“ offline reklamu zapomínáme. Přitom stále funguje. Často dokonce ještě lépe než ta internetová. Stačí na potenciální klientelu políčit vhodnou formou a výsledky na sebe nenechají dlouho čekat. Vsaďte na některý z následujících tipů a uvidíte.

1. Trojrozměrné plastické nápisy

Trojrozměrné plastické nápisy a loga budí mnohem více pozornosti než klasické dvourozměrné provedení. A ještě efektivnější jsou ve světelném provedení - díky prosvětlení budí pozornost ve dne i v noci. Množství zdařilých realizací najdete na sky-walker.cz. Odborníci na 3D plastické nápisy Praha z firmy SKY-WALKER REKLAMA používají osvědčené materiály a zajišťují i veškerý servis včetně vyřízení povolení.

2. LED obrazovky a textové displeje

Co se hýbe, přitahuje mnohem více pozornosti než statické objekty. LED obrazovky a textové displeje přehrávají videa, animace i textové informace všeho druhu. Ovládání není složité a spotřeba vás nezruinuje.

3. Aktivní reklama s pohybem

Animovaná reklama je v kurzu. Kdo jí využívá, nedá na ni dopustit. Plastické i dvourozměrné prvky s pohyblivými částmi a světelnými efekty dávají poutačům úplně nový rozměr. Opět se můžete obrátit na specialisty ze SKY-WALKER REKLAMY. Animovaná 2D i 3D plastická reklama Praha je nedílnou součástí jejich každodenní rutiny.

4. Reklamní vlajky

Jsou cenově dostupné, nepřehlédnutelné a reprezentativní. Potřebujete snad více důvodů, proč své podnikání podpořit prostřednictvím reklamních vlajek? Můžete je umístit na budovu nebo pevný či mobilní stožár. Nezapomeňte, že nezáleží pouze na obsahu sdělení a formě, ale také na kvalitě provedení. Proto je vhodné spolupracovat s někým, kdo používá prověřené materiály a poskytuje spolehlivý servis.

Publikováno: 07. 02. 2020

Kategorie: Rozšiř si obzory

Autor: Denisa Štumplová