Nemáte peníze na vlastní e-shop? Můžete si ho i pronajmout

Internet je skvělým místem pro podnikání a to ví velmi dobře jak všichni živnostníci, tak jednatelé velkých společností. Podnikat na internetu se zkrátka vyplácí, ale musíte vědět, jak na to. Mnoho prodejců již zcela přesunulo své kamenné obchody do virtuálního prostředí na internetu. A další se stále ještě rozhodují. Jste ve stejné situaci? Poradíme vám, jak na to.

Proč si e-shop pronajmout?

Vlastní e-shopové řešení je pro mnoho podnikatelů (zejména těch začínajících) finančně velmi nákladná záležitost. Pokud jste se rozhodli začít provozovat eshop, může pro vás být výhodnější alternativou jeho pronájem. Pronájem eshopu se dá pořídit od několika stokorun za měsíc a jedná se o téměř plnohodnotné řešení. Pronajatý e-shop je tedy mnohem levnější řešení a můžete díky němu zjistit, zda se vám ve vašem oboru vůbec do budoucna povede. Pokud bude váš internetový obchod generovat vysoké zisky, pak můžete začít uvažovat o vlastním řešení. To vás však mnohdy vyjde na desítky tisíc korun. Pronajatý eshop si můžete často zdarma vyzkoušet a to i na 15 dní, případně na delší dobu. To je dostatečně dlouhá doba, abyste poznali, zda je pro vás i vaše klienty rozhraní eshopu intuitivní a dobře se vám s ním pracuje.

Jak na e-shop dostat zákazníky?

Nepodceňujte význam marketingu. Návštěvníci k vám zavítají jen za předpokladu, že budete dostatečně vidět. Spoustu času a starostí vám usnadní tato online platforma která sdružuje inzerenty, influencery a tvůrce obsahu. Zaregistrujete se na https://pryard.com/cs/ (zdarma) a objednáte si PR články a posty na sociálních sítích, které byste mohli v rámci propagace e-shopu potřebovat.

Důležitý je i vzhled

Ne váš, ale design e-shopu. Nezapomínejte proto na kvalitní webdesign. Mnoho uživatelů ihned opustí internetový obchod, který se jim nezamlouvá graficky a proto je dobré nechat si udělat vlastní design na míru. Řekněte sami, nenakupuje se v pěkných eshopech lépe i vám?  

Publikováno: 08. 11. 2019

Kategorie: Nech si poradit

Autor: Denisa Štumplová